Haderslev bueskyttelaug er en klub med godt 90 medlemmer.

Haderslev Bueskyttelaug har adgang til både indendørs og udendørs skydebane, og i begyndelsen kan du få lov til at låne en bue for at se, om det er noget for dig. Du får naturligvis også instruktion.

Vi skyder hele året rundt. Vi skyder udendørs fra ca. maj til september bag Grønlandskvarteret ved vores klubhus som ligger på Ejsbølvej og indendørs i vinter halvåret på Østergade.

I klubben skydes der med mange forskellige slags buer, så der er ikke nogen regel for hvilken bue man skal skyde med for at komme der.

En del medlemmer tager ud til forskellige 3D tuneringer rundt om i landet og i Europa. Flere af medlemmerne tager også ud til skive tuneringer rundt i landet.

Hvert år på Langfredag afholder vi 3D-turnering.

I Haderslev bueskyttelaug er der plads til alle.

Nyhedsbrev

Tilmeld dig her for, at modtage klubbens nyhedsbrev.

Tak for din tilmelding. Du vil modtage en kvittering på tilmelding. Modtager du ikke denne, så tjek uønsket mail.

Nyhedsbrev

Tilmeld dig her for, at modtage klubbens nyhedsbrev.